top of page

睡前為孩子講故事

藉著故事的力量

幫助孩子

更容易適應在春苗的生活

喺好耐好耐以前,有一隻小狗同佢嘅媽媽日日都喺埋一齊,佢哋好鍾意大家,會一齊去花園散步,一齊食嘢,一齊玩遊戲。

有一日,小狗同佢媽媽講,佢覺得有啲悶,佢想出去識啲新朋友。於是媽媽話,你已經準備好啦,太好啦,咁我帶你去農場嗰個農夫嗰度啊,嗰度有好多動物可以同你一齊玩架。

 

於是媽媽就帶着小狗去搵農夫,媽媽話我哋屋企呢隻小狗已經準備好啦,佢好勇敢架,佢想去農場度同啲其他動物一齊玩。農夫話,可以啊。於是農夫將農場嘅門打開,小狗就跟住農夫行入去,不過佢都有少少緊張,佢行返轉頭攬住媽媽,媽媽話你大個㗎啦,你可以架。於是小狗就鼓起勇氣跟住農夫入咗去農場玩啦。而媽媽就去咗做佢要做嘅嘢。

 

小狗見到好多動物,有馬仔(咩咩),牛仔(moo moo),豬仔(oink oink),貓貓( meow meow ),老鼠(吱吱),青蛙(刮刮)。小狗好開心呀,佢同所有嘅動物一齊玩玩具,一齊唱歌,仲一齊食飯。過咗冇幾耐,媽媽就返嚟接佢啦,小狗好開心見到媽媽,佢上前攬住媽媽,然後小狗就同媽媽一齊返屋企啦。返到屋企,佢同媽媽一齊食完飯,媽媽又讚佢做得好好呀,係一隻好勇敢嘅小狗喎。之後小狗就同媽媽一齊瞓着咗覺啦。

bottom of page